środa, 12 lutego 2014

Blog...

Postanowiłam w końcu założyć bloga.. ale dlaczego? a no bo miałam taki kaprys.
Od dawna chciałam mieć bloga by móc na nim pisać, wyrażać swoje opinię i w ogóle jakoś zaistnieć w internecie, a uważam, że mam coś do powiedzenia i taki blog byłby/jest dla mnie idealny.
Jednak chcieć to jedno.. ale zrobić.. niby nie ma dużo roboty, ale jednak zawsze się coś innego akurat znalazło i jakoś to zakładanie odwlekało się w czasie.
A to szkoła i potem studia, a to zamieszanie z wyjazdem za granicę, a to znowu książki, a to oczywiście wolałam pograć w jakieś MMO czy ze swoim facetem na PS3.
A czasem po prostu dopadało mnie lenistwo... od jakiegoś czasu marudziłam swojemu facetowi żeby mi założył (pewnie, mnie się nie chciało to niech ktoś inny mi zakłada), ale to znowu odwlekało się w czasie przez miesiąc, bo oczywiście woleliśmy pograć sobie w Cywilizację IV, siedzieliśmy dzień i noc po prostu grając (nie ma to jak marnowanie całą masę wolnego czasu. Byśmy coś pożytecznego zrobili, ale nieeee.. my musieliśmy akurat grać). I tak oto wczoraj (tj. 11 lutego 2014 roku) W KOŃCU blog ujrzał światło dzienne w szarej, zimowej otoczce... no cóż.. ważne, że jest i mogę zacząć męczyć Was swoim gadulstwem.
Mam tylko nadzieję, że na założeniu się nie skończy i nie zapomnę tutaj coś pisać.. bo bywam tak roztargniona, że może mi się to zdarzyć yhyhyy :)

Ale o czym będę pisała? ano.. głównie o książkach i czytelniczych takich tam sprawach. Czasem jak mnie najdzie napisać o czymś innym to też napiszę, ale głównie się skupiać będę na tym co napisałam w zdaniu powyżej. Jak Was interesuje moje zdanie i poglądy na różne tematy to zapraszam do śledzenia mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz