wtorek, 10 listopada 2015

Bookathon Polska - maraton czytelniczy...

Cześć :)
30 listopada 2015 rusza tygodniowy maraton czytelniczy, będzie od trwał do 6 grudnia.
Ja nigdy nie brałam udziału w żadnych czytelniczych akcjach, maratonach, wyzwaniach, bo mnie nie trzeba mobilizować do czytania i tak czytam dużo i codziennie, więc nie potrzebuję zachęty, poza tym nie chciałam się zmuszać do czytania i latać "ojej bo nie zdążę, bo nie podołam" itd.
Jednak tym razem uznałam, że a co mi tam, raz mogę wziąć udział i sprawdzić czy mi się to podoba czy nie.
I tak też biorę udział w Bookathonie.

Oto wyzwania:

1. Książka z czymś czerwonym na okładce
2. Przeczytaj książkę z listy 100 tytułów BBC
3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś
4. Tytuł, który zdobył nagrodę literacką
5. Przeczytaj książkę, którą wybrała dla Ciebie inna osoba
6. Przeczytaj książkę polskiego autora
7. Przeczytaj w czasie BookaThonu conajmniej 1500 stron. - to akurat, moim zdaniem, głupie zadanie, jakiś wymóg stron... a po cholerę w ogóle liczyć strony? szczęśliwi czasu (stron) nie liczą, to ma być przyjemność a nie patrzenie na ilość.

7.12.2015 - dzień podsumowań. I w ten dzień zdam relację z całego tygodnia. Nie będę pisała codziennie o swoich postępach, bo po co? wolę ten czas przeznaczyć na czytanie.
Książki mam już wybrane, uszykowane, leżą grzecznie i sobie czekają. A jaką mi przyjemność sprawiło szukanie odpowiednich tytułów :) 

Zapraszam serdecznie wszystkich czytelników do maratonu.
Jeśli chcecie jakieś dodatkowe informacje itd to tutaj macie linki:
BookAThon Polska - facebook
Bookathon.pl

Pozdrawiam
Elilaya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz