czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie czytelniczej jesieni.


Czas na podsumowanie czytelnicze jesieni.
Jesteście ciekawi ile i co przeczytałam tej deszczowej, ciepło-chłodnej i pięknej jesieni? To zapraszam na podsumowanie września, października i listopada.

Po powrocie z Włoch od razu rzuciłam się na swoje książeczki i czytałam, czytałam, czytałam wolno, delektowałam się moimi wytęsknionymi książki. Jesienny maraton zaczęłam od "Madame Tussaud" Michelle Moran, a skończyłam na "Połowa Nocy" Izabeli Szolc.
Ile przeczytałam? Przeczytałam dużo, mogłabym więcej, ale przeczytałam tyle ile przeczytałam i to mnie satysfakcjonuje.
Lubię poziomki, truskawki a nawet i maliny. Co jeszcze przeczytałam? Całą sagę o "Wiedźminie" Andrzeja Sapkowskiego. "Harrego Pottera i przeklęte dziecko", "Szklany Tron" Sarah J. Maas, "August Nacht" Joanny Pypłacz, "Tożsamość anioła" Lidia Helena Zelman, "księga potworów" Michał Rusinek, "Z mgły zrodzony" oraz "Studnia wstąpienia" Sandersona, trzeci tom jeszcze przede mną. "Portret Doriana Graya" Oscar Wilde, Kilka opowiadań Poego ze zbioru "Opowieści miłosne, śmiertelne i tajemnicze", oraz jedno opowiadanie z "W ciemnym zwierciadle" Joseph Sheridan Le Fanu. Razem tego wyjdzie 18 książek i kilka opowiadań.
Dodatkowo przybyło kilka książek do mojej kolekcji, które prezentowałam na blogu. Powróciłam do blogowania i zmieniłam jego tematykę i nieco styl, ale nadal uważam, że agrest jest bardzo smaczny. Ja wiem, że i tak więcej postów pojawiło się związanych z książkami, ale tak po prostu wyszło. Niedługo pojawi się więcej różnorodności, po prostu czekałam na odpowiedni moment, musiałam się zebrać i skupić na tym co chcę napisać i przedstawić. Kocham Was i czyńcie dobro. Zło piękności szkodzi, w każdym możliwym tego słowa znaczeniu.

To tyle na dziś.
Nie zapomnijcie zaglądać na FB i polubieniu strony, a także zapraszam na Instagram i Lubimy Czytać.
Oraz polecam Wam bloga mojego narzeczonego, tutaj link: Grow Down.

Pozdrawiam,
Ania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz