poniedziałek, 6 lipca 2015

II Kwartał - podsumowanie...

Witam :)
Dawno tutaj nie pisałam, a to dlatego, że byłam w szpitalu, pracowałam, rzuciłam pracę, znalazłam nową i znowu pracowałam, a w między czasie po prostu albo znajdowałam coś lepszego do roboty albo zwyczajnie mi się nie chciało nic pisać. Nadrabiam swoje zaległości i przedstawiam wam to co udało mi się przeczytać w II kwartale mojej czytelniczej przygody.

Przeczytałam łącznie 12 książek. A oto tytuły:

1. "Wyspa na Prerii" - W. Cejrowski
2. "Księżniczka Pocahontas" - Susan Donnell
3. "Ostatni akt" - Ellis Avery
4. "Vaclav i Lena" - Haley Tanner
5. "Opowieści o wiedźminie" - A. Sapkowski
6. "Lodowy ogień" - Kai Meyer
7. "Pół króla" - Joe Abercrombie
8. "Wschodzący księżyc" - Keri Arthur
9. "Śpij, kochanie śpij" - Joanne Harris
10. "Krwawy szlak" - Moira Young
11. "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen
12. "Obsydianowe serce cz. 1" - Ju Honisch


Wszystkie książki są z mojej domowej biblioteczki. Przez te trzy miesiące wzbogaciłam się o nowe tytuły, całkiem spory stos książek do mnie przywędrował, może kiedyś umieszczę zdjęcie na blogu. Póki co, stosiki prezentowałam na Lubimy Czytać, można tam zajrzeć i zobaczyć.
No to tyle... a za kolejne trzy miesiące kolejne podsumowanie.

Pozdrawiam
Wasza księżniczka Elilaya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz