piątek, 13 maja 2016

Eurowizja 2016, II Półfinał.



Cześć
Za nami już II i ostatni półfinał Eurowizji 2016, który odbył się wczoraj tj. 12 maja (czwartek).
Co tam się działo? tyle emocji, tyle zabawy, tyle dobrych utworów i występów, jestem pod ogromnym wrażeniem. Kilku wykonawców mnie pozytywnie zaskoczyło. Oczywiście Polska znalazła się w finale! i to po raz trzeci z rzędu jeeeeej!!!

Oto lista państw i artystów którzy reprezentowali swoje kraje, zaznaczone na czerwono dostały się do finału:

1. Łotwa Justs „Heartbeat”
2. Polska Michał Szpak „Color of Your Life” - oczywiście the best!

3. Szwajcaria Rykka „The Last of Our Kind”
4. Izrael Hovi Star „Made of Stars” - pozytywnie mnie zaskoczył, nagranie było takie sobie, ale występ na żywo był rewelacyjny.
5. Białoruś Iwan „Help You Fly” - ufff, jak to dobrze,że nie wystąpił nago...
6. Serbia Sanja Vučić ZAA „Goodbye (Shelter)”
7. Irlandia Nicky Byrne „Sunlight”
8. Macedonia Kaliopi „Dona”
9. Litwa Donny Montell „I’ve Been Waiting for This Night” - też pozytywne zaskoczenie.
10. Australia Dami Im „Sound of Silence”
11. Słowenia ManuElla „Blue and Red”
12. Bułgaria Poli Genowa „If Love Was a Crime”
13. Dania Lighthouse X „Soldiers of Love”
14. Ukraina Jamala „1944”
15. Norwegia Agnete „Icebreaker”
16. Gruzja
Nika Koczarow & Young Georgian Lolitaz „Midnight Gold”
17. Albania Eneda Tarifa „Fairytale”
18. Belgia Laura Tesoro „What’s the Pressure”

Raczej nie zaskoczył mnie wybór zwycięzców, jedynie zawiodłam się wyborem Gruzji. Według mnie, Gruzja miała najgorszy występ ze wszystkich. Nie podobało mi się, ale cóż... nie ja o tym decyduję, nie pochlastam się z tego powodu, ale jeśli niedajboże wygrają Eurowizję to będzie mi smutno.
Wszystkie piosenki przesłuchałam wielokrotnie przed półfinałami. Jak już wspomniałam mam swoich  faworytów. W tym roku prawie wszystkie występy mi się podobają i jest mi obojętne kto wygra (byle tylko nie Gruzja).

Moje osobiste top16 wykonawców (Polska poza rankingiem):
1. Rosja
2. Litwa
3. Szwecja
4. Cypr
5. Francja
6. Ukraina
7. Holandia
8. Izrael
9. Australia
10. Hiszpania
11. San Marino
12. Dania
13. Austria
14. Islandia
15. Armenia
16. Węgry

Finał Eurowizji w sobotę, czyli jutro. Już się nie mogę doczekać. Wszystkim którzy będą oglądać życzę miłej zabawy i fantastycznych wrażeń.

Pozdrawiam
Elilaya :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz