czwartek, 6 marca 2014

Stosik Biblioteczny...

Oto książki przytaszczone z biblioteki, jak zwykle nie mogłam przejść obojętnie obok półek i nie zabrać ze sobą kolejnego stosu... zawsze jak idę do biblioteki nie mogę się powstrzymać.. dobrze chociaż, że wypożyczyłam TYLKO 4 pozycje, bo zazwyczaj wychodzę z co najmniej ośmioma książkami pod pachą (albo w torbie). Przy okazji na zdjęciu widać fragment mojej biblioteczki :)




1. "Cesarzowa" Pearl S. Buck - cenię sobie bardzo tę pisarkę.
2. "Nienasyceni" Meg Cabot - taka tam młodzieżówka, dużo szumu wokół niej, więc postanowiłam przeczytać i wyrobić sobie własną opinię.
3. "Kochałam Tyberiusza" Elisabeth Dored - wzięta na spontan.
4. "Gejsza" Liza Dalby - Świat gejsz. Interesuję się kulturą Azji, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej książki, zwłaszcza, że od dawna chciałam ją przeczytać.

Nie wiem czy do wszystkich napiszę opinie, to się okaże w trakcie czytania czy mnie najdzie czy nie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz