sobota, 12 kwietnia 2014

Nowe zdobycze książkowe..

Witam :)
Post z tytułu: "trochę chwalenia się" czyli zaprezentuję Wam teraz książki, które zdobyłam w marcu i dołączyły do mojej kolekcji książek. Zapraszam do podziwiania :)



Książki zdobyte za punkty na fincie:



1. "Miłość Alchemika" - Avery Williams
2. "Muzyka z zaświatów" - Graham Masterton
3. "Groza jej spojrzenia" - Tim Powers
4. "Nasienie zła" - Joanne Harris
5. Katedra Marii Panny w Paryżu" - Victor Hugo
6. "Słodki zapach brzoskwiń" - Sarah Addison Allen
7. "Sługa kości" - Anne Rice (nie ma na zdjęciu głównym, bo zapomniałam po prostu o tej książce jak robiłam zdjęcie stosu)

Wymiana (książka za książkę lub przedmiot za książkę):




1. "Piękna ZŁAlicja" - Rebecca James
2. "Idealna Chemia" - Simone Elkeles
3. "Lodowy ogień" - Kai Meyer
4. "Klasztor" - Panos Karnezis
5. "Obserwacje" - Jane Harris
6. "Morrigan" - Piotr Olszówka

Prezent urodzinowy od mojego ukochanego:



1. "Ostatni Akt" - Ellis Avery (kupiona na kiermaszu w biedronce)
2. "Wróżka z Jaskółczej Wieży" - Miki Monticelli (kupiona na kiermaszu w biedronce)
3. "Obsydianowe serce" tom 1 i 2 - Ju Honisch, Allegro
plus dodatek w postaci rysunku kotka, który był dołączony do jednego z tomów" obsydianowe serce", mój kochany przy zamawianiu książek specjalnie poprosił o rysunek kotka :)



Odkupiłam od jednej z użytkowniczek na LC:



- "Cyrk Nocy" - Erin Morgenstern

I jak Wam się podoba mój stosik? sporo tego, ale zadowolona jestem toż to istna, czytelnicza uczta.. same rarytaski (mam nadzieję) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz