poniedziałek, 26 października 2015

Seriale, seriale, seriale...

Cześć :)
Dzisiaj, wieczorkiem zasiadam zmęczona po pracy, nic mi się nie chce. Powinnam napisać post, ale mi się nie chce o niczym konkretnym pisać, ale coś trzeba bo tak pusto i łyso i dawno nic nie było tutaj... więc.. napiszę post o serialach które oglądam aktualnie i o tych które oglądałam kiedykolwiek. Tak, tak.. post z cyklu "conieco o moim guście, byleby coś było, tak na odczepnego."
Ja jednak nie jestem aż taką wielką fanką seriali, ciężko mi się wciągnąć, dla mnie seriale trwają za długo, ja wolę konkrety i po prostu seriale raczej mnie nudzą i aby czekam kiedy się skończy. Dlatego też, jak już coś oglądam to znaczy, że na prawdę mnie wciągnęło.



Obecnie oglądam (ze swoim facetem):
1. Doctor Who - Po prostu jestem pod wrażeniem. Każdy odcinek to jedna wielka niespodzianka. Po prostu zostałam fanką Doctora i tyle w temacie.

2. Castle - O pisarzu, detektyw Beckett i takie tam kryminalne sprawy.

3. Galavant - taki zabawny serialik. Świetny.

4. My Little Pony - tak, lubimy kucyki. To nic złego.

5. Boso Przez Świat - I ogólnie programy pana Cejrowskiego.

6. Podróże Kulinarne Roberta Makłowicza - No co? może to nie jest serial taki typowy, ale ma odcinki? ma, więc zaliczam tutaj.

7. Master Chef - zarówno polski jak i amerykański. Takie fajne coś o gotowaniu.

8. Miecz Prawdy - zaczęliśmy oglądać, jest fajne, ale jakoś żeśmy zapomnieli o tym. Teraz pisząc ten post mi się przypomniało, więc trzeba na nowo zacząć oglądać.

Skończone:
9. Przyjaciele - Oglądam ich na okrągło. Kocham ten serial. Oczywiście ze swoim facetem.

10. Psych - kryminał na wesoło. Niedawno się skończyło, a szkoda, bo dobry serial.

11. Gintama - Anime. Obejrzeliśmy całe, ale od teraz jakoś nowe odcinki wychodzą. Mój facet ogląda dalej, a ja nie wiem czy oglądać czy nie.

12. Fullmetal Alchemist - anime oczywiście.

13. On, Ona i Dzieciaki - obejrzane chyba ze 3 razy od początku do końca.

14. Kasia i Tomek

15. Diabli Nadali

16. Pępek Świata

17. Dynastia Tudorów

18. Charmed: Czarodziejki

19. Pamiętniki Wampirów - obejrzane dwa pierwsze sezony, a potem tak jakoś żeśmy przerwali.

20. Pandora Hearts - anime, zaczęliśmy i jak na razie skończyliśmy.

Seriale, które oglądałam będąc w wieku nastoletnim i wcześniej (jestem rocznik 90):

Żar Tropików,  Zbuntowany Anioł, Dotyk Anioła, Co ludzie powiedzą?, Beverly Hills 90210, Tajemnica Sagali, Allo Allo!, Doktor Quinn, Domek na prerii, Dynastia, Detektyw w Sutannie, Power Rangers, Maszyna Zmian, Trzecia Planeta od słońca, Siedem Życzeń, Alf, Zaginiony Świat, Drużyna A.

Była też cała masa bajek i anime jak np. Sailor Moon, Yattaman, Wojowniczki z Krainy Marzeń, Wojownicze Żółwie Ninja, Kimba - Biały Lew, Zorro, Czarodziejskie Zwierciadełko itd.

Jak ktoś jest ciekaw to proszę, tutaj mój link do filmwebu: elilaya - możecie poznać mój gust filmowy i serialowy.

No to tyle. Podzielcie się, jeśli macie ochotę, swoimi ulubionymi serialami. Zapraszam do dyskusji, do dzielenia się poglądami, gustami, spostrzeżeniami a może macie ochotę powspominać dawne czasy? Piszcie.

Pozdrawiam
Elilaya :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz