czwartek, 1 października 2015

III Kwartał - podsumowanie...

Witam :)
Nadszedł czas na podsumowanie III już kwartału. Kolejne 3 miesiące za mną, niestety we wrześniu właściwie nie przeczytałam tylko dwie książki i dokończyłam 6 tom Akademii Wampirów. Nie miałam kompletnie czasu na czytanie we wrześniu, a nawet jak miałam to mi się nie chciało, a to dlatego, że zapisałam się na szkolenie "Szwaczka-krawcowa" i po prostu już nie miałam za bardzo siły po 8 godzinach siedząc przy maszynie, oczy bolały. Pozaczynałam kilka książek, ale nie skończyłam także nie mogę ich zaliczyć do tego podsumowania.


W tym kwartale przeczytałam ogółem 13 książek:

1. Dotyk Złodziejki - Mia Marlowe
2. Dotyk Łajdaka - Mia Marlowe
3. Dotyk Oszusta - Mia Marlowe
4. Obsydianowe Serce cz.2 - Ju Honisch

Cykl Akademia wampirów:
5. Akademia Wampirów - Richelle Mead (właśnie zauważyłam, że nie ma 1 tomu na zdjęciu, ech.. cóż.)
6. W szponach mrozu - Richelle Mead
7. Pocałunek cienia - Richelle Mead
8. Przysięga krwi - Richelle Mead
9. W mocy ducha - Richelle Mead
10. Ostatnie poświęcenie - Richelle Mead

11. Achaja - A. Ziemiański
12. Thorn - Tomek Tomczyk (nie ma na zdjęciu, ale to szczegół. Trudno)
13. Zmysłowa Gra - Stephanie Chong


A zaczęłam czytać:
1. Wróżka z jaskółczej wieży - Miki Monticelli
2. Czarny Tulipan - Aleksander Dumas
3. Droga królów - Sandersona
4. Porta Coeli. Brama Światów - Susana Vallejo Chavarino


Wszystkie książki są z mojej prywatnej, wypacykowanej biblioteczki. Trzymam się i czytam swoje stosy nie idąc do biblioteki. :)
Rozpoczynam IV kwartał!

Pozdrawiam
Elilaya :)

2 komentarze:

  1. O, zainteresował mnie wątek szwaczki-krawcowej, bo ja lubię szyć. Coś konkretnego wyprodukowałaś?

    Jakoś nie mam nigdy czasu, żeby zobaczyć co to w ogóle jest ta 'Achaja'. Wszyscy o tym piszą. Wypadałoby znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc z tą Achają, nie musisz czytać, nie ma czego żałować, a być może będziesz miała poczucie straconego czasu. Nie jest zła, ale ma swoich zwolenników jak i przeciwników.
      A co do szycia to zamierzam poświęcić temu tematu kilka słów na blogu :) W tej chwili szyję torby, plecaki i piórniki u pracodawcy. A wcześniej przez dwa tygodnie szyłam pluszowe myszki, spódniczkę, fartuszek, 2 pary ogrodniczek roboczych i ubranie dla kucharza - takie mini szkolenie, a teraz mam właśnie miesięczne praktyki u pracodawcy.

      Usuń