wtorek, 20 października 2015

Wróżka z Jaskółczej Wieży - opinia...

Witam :)
Przychodzę do Was dzisiaj z przecudowną i magiczną książką pod tytułem "Wróżka z Jaskółczej Wieży".
Spójrzcie tylko na zdjęcia. Nie oddają one tego jak wygląda książka w rzeczywistości, ale i tak jest ładnie.  Książka ma oprawę twardą, świecącą z brokatem. Po prostu piękne wydanie. A co jest w środku? czy jest równie magicznie co okładka?                                                                    

Okładka
Grzbiet
Tył okładki


Środek książki - pierwsza strona
Środek książki - ostatnia strona
A tak wyglądają strony.









 Oczywiście. W środku jest jeszcze bardziej magicznie. Sympatyczni bohaterowie, przygody, zgrabna i momentami zabawna historyjka. To książka z baśniową otoczką, inspirowana chyba Harrym Potterem, ponieważ jest tam dużo podobnych wątków. Oczywiście nie umywa się do książek o czarodzieju z blizną w kształcie błyskawicy na czole, ale jest przynajmniej w 95% dobra. Te 5% to po prostu coś czego mi zabrakło, choć nie umiem konkretnie określić o co chodzi.
Książka jest bardziej kierowana do dzieci, ale myślę, że starszym czytelnikom też może przypaść do gustu, szczególnie jeśli mają ochotę niezłą przygodę. Jedyną wadą jest to, że a szybko lecą zdarzenia jedne po drugim, że główna bohaterka tak szybko oswaja się z myślą, że... i że tak szybko ufa innym postaciom i że bez żadnego przeszkolenia ani choćby odrobiny teorii, wie co ma robić i jak ma robić. Ale już nie będę się czepiała szczegółów. Książka jest fantastyczna dosłownie i w przenośni. Ja się bawiłam świetnie.
To tyle bo więcej dodawać nie potrzeba. 

A skąd ją mam?
Kupił mi ją mój facet na imieniny w zeszłym roku w Biedronce na kiermaszu za 9.99 zł (cena nawet widnieje na okładce, co trochę szpeci książkę, ale cóż...).

Tytuł: Wróżka z Jaskółczej Wieży
Autor:




1 komentarz:

  1. W tej chwili serwisem z największym wyborem wróżek jest ezowymiar.pl , sama często korzystam i jak dotychczas jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń