poniedziałek, 29 grudnia 2014

Social Media Book Tag...

Witam :)
Przychodzę do Was z kolejnym tagiem. Oglądam polskich booktuberów, przeglądam blogi i widzę różnego rodzaju Tagi, więc nie chcę być gorsza i dlatego też od czasu do czasu jakiś tag zrobię. Dziś padło na Social Media Book Tag, czyli dopasowujemy książki pod portale społecznościowe. Ok, zaczynam.

1. Twitter - ulubiona krótka książka?
- mam takie dwie. "W gąszczach mroku" Amelia Alwater-Rhodes (134 str.) i "Magic Molly. Kotek czarownicy" - Holly Webb (84 str.)

2. Facebook - książka, którą każdy czyta i odczuwasz presję żeby też przeczytać
- Generalnie nie odczuwam nigdy presji otoczenia jeśli o książki chodzi, nie zwracam uwagi czy książka jest popularna czy nie. Mogę na odczepnego powiedzieć, że "Zmierzch" jest taką książką, nie czytałam, ale wszyscy inni czytają i tak kusi żeby sprawdzić o co chodzi, ale chyba sobie daruję. Książki Pana Greena, otaczają mnie ze wszystkich stron, a ja jeszcze nie przeczytałam ani jednej, ale zamierzam to nadrobić.

3. Ma Spice - Książka, którą przeczytałaś, ale nie pamiętasz czy Ci się podobała
- szczerze? nie mam takiej książki. Zawsze pamiętam czy coś mi się podobało czy nie jeśli chodzi o książki.

4. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
- nie mam takiej książki. Chyba, że liczyć zdjęcia stosików, żeby się pochwalić i zdjęcia biblioteczki, ale nie robiłam po to, że coś mi się aż tak podobało, tylko na potrzeby bloga.

5. Tumbler - książka, którą przeczytałam zanim zaczęła być popularna

- "Pamiętniki wampirów", czytałam zanim powstał serial, jak jeszcze były wydawane w tych takich cieniutkich, pojedynczych tomach, wtedy rozkręcał się szał na "Zmierzch", a o "Pamiętnikach..." było jeszcze cicho. Dopiero po roku gdy przeczytałam pierwsze 6 cienkich książeczek, zaczęto puszczać serial w Polsce.

6. Youtube - Książka, którą chciałabym zobaczyć na małym bądź dużym ekranie

- powiem krótko, "Saga o Ludziach Lodu" w formie serialu oooo!

7. Goodreads - Książka, którą polecam wszystkim
- polecam twórczość Stephena Kinga, Joanny Harris i Christopher'a W. Gortner'a

Tak wygląda Tag w moim wykonaniu. Zapraszam wszystkich do zrobienia.

Pozdrawiam
Wasza księżniczka Elilaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz