niedziela, 10 sierpnia 2014

Kitty Book Tag (Original)...

Cześć! Kobieta jest jak kot... Tak sobie dzisiaj wymyśliłam Koci Tag, czyli... dopasowujemy bohaterki z książek do rasy kota. Dla ułatwienia dodałam zdjęcia kotków żebyście nie mieli wątpliwości jak dana rasa wygląda. Skupiamy się tylko na płci pięknej. Ok, zaczynamy:


1. Kot Birmański - zniewalająca osobowość, przyciągająca uwagę, zapadająca w pamięć, ładna , miła i w ogóle taka prawie do zakochania.
Wybrałam Vianne, główna bohaterka z "Czekolady" autorki Joanny Harris, kusiła swoimi słodyczami oj kusiła :). Pasuje mi też tutaj o dziwo Gwendolyn z "Trylogii Czasu".


2. Kot Bombajski - Czarny charakter
Tutaj padło na: Rekla z trylogii "Wojny Świata Wynurzonego" Lici Troisi.


3. Kot Szylkretowy krótkowłosy - tajemnicza postać
i tutaj Lena z serii "Kroniki Obdarzonych" (piękne istoty itd.) Kami Garcia i Margaret Stohl. Pasuje tutaj również Meredith z "Pamiętników Wampirów" i chyba nawet ciut bardziej niż Lena.


4. Kot Burmilla - ekscentryczna postać
tutaj padło na Dubhe z trylogii "Wojny Świata Wynurzonego" Lici Troici, choć tutaj miałam problem żeby znaleźć odpowiednią postać.


5. Kot Maine Coon - arogancka, mądrala
i tutaj nie kto inny jak.. Hermiona z "Harrego Pottera". Taaak, pasuje.


6. Kot Manx - nieśmiała, tchórzliwa, cicha, spokojna, pomocna, cicha woda.
Tutaj miałam troszkę kłopotu z wyborem postaci, wybrałam Rosie Daniels z "Rose Madder" Stephena Kinga. Chyba najbardziej mi tutaj odpowiada.


7. Kot Dachowiec - włóczykij, chodząca własnymi ścieżkami, niezależna
Czyli oczywiście czarownica Sol z "Sagi o Ludziach Lodu" Margit Sandemo.


8. Kot Munchkin - niska, mała, drobna postać, ale wyszczekana (albo raczej wymiauczana) :)
Wybrałam Bonnie z "Pamiętników Wampirów".


9. Kot Perski - arystokrata, nie brudząca sobie łapek
Ridley z "Kronik Obdarzonych".


10. Kot Sfinks - wredna, introwertyczka
Pierwsze o kim pomyślałam to Charlotta z "Trylogii Czasu". Pasuje tutaj również Elfaba z "Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" Gregory Maguire.


11. Kot Szkocki Fold - Empatka. przyjazna, kochana istotka, urocza, miła, ciepła osoba.
Nie kto inny jak Violet z "Ukryte" Kimberly Derting.


12. Kot Turecki Van - Taka Lara Croft. Odważna, spontaniczna, dążąca do celu. Zawsze można na nią liczyć.
Samantha Moon czyli Luna z serii "Wampir do wynajęcia" J.R. Rain. Wywarła na mnie duże wrażenie.

Także, tak wygląda mój Tag, mam nadzieję, że się spodobało i zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w zabawie. Piszcie w komentarzach czy zrobicie taki Tag czy nie. Możecie w formie notki na blogu (tak jak ja) lub nagrać filmik. :)
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Trochę jak mój Doggy Book Tag, tylko opis postaci, a nie książek :)
    Jak przeczytałam kategorie, to na razie nie mam pomysłu, co do której kategorii mogłabym podsunąć, ale pomyślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ten psiowy tag dał mi do myślenia... tak se właśnie pomyślałam, "skoro są psy to mogą też być i koty" :)

      Usuń
  2. A koło mnie właśnie wylegują się dwa cudowne dachowce <3 Są niezwykle sympatycznymi kotkami :3 Jeden pasuje do diabła z Mistrza i Małgorzaty, nawet ma takie imię - Mefisto, drugi... hm, porównałabym go do Lenia z wiersza :D

    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń