niedziela, 4 stycznia 2015

Top 10 książek 2014 roku...

Witam!
W roku 2014 przeczytałam 68 książek z czego wybrałam 10, które szczególnie mi się podobały i zapadły głęboko w pamięć.

Miejsce 10 - "Dracula", Bram Stoker (z mojej biblioteczki)
Miejsce 9 - Trylogia czasu, Kerstin Gier
Miejsce 8 - "Światła pochylenie", Laura Whitcomb (z mojej biblioteczki)
Miejsce 7 - "Kruk", Joel Rose (z mojej biblioteczki)
Miejsce 6 -"Córka Kleopatry", Michelle Moran
Miejsce 5 - "Baśnie braci Grimm" bez cenzury, Philip Pullman (moja biblioteczka)
Miejsce 4 - dwa tomy Harrego Pottera ("Więzień Azkabanu" i "Czara Ognia"), Rowling
Miejsce 3 - "Joyland", Stephen King (z mojej bblioteczki)
Miejsce 2 - "Cyrk Nocy", Erin Morgenstern (z mojej biblioteczki)
Miejsce 1 - "Mgły Avalonu", Marion Zimmer Bradley (z mojej biblioteczki)

Największe rozczarowanie:
Kroniki Obdarzonych (czyli "Piękne istoty" itd.)

Tak wygląda moje zestawienie, krótkie podsumowanie. Ogólnie jestem zadowolona ze wszystkich książek jakie przeczytałam. Nie mam za bardzo czego żałować.
Na przyszły rok niczego nie planuję, nie robię czytelniczych (ani żadnych innych) postanowień noworocznych, bo nie lubię tego robić, co będzie to będzie. Jedyne czego sobie życzę to to żebym znalazła równie dużo czasu na czytanie co w minionym roku.

Pozdrawiam
Wasza księżniczka Elilaya :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz