czwartek, 8 stycznia 2015

Grudniowe zdobycze...

No to czas abym i ja pochwaliła się tym czym wzbogaciłam swoją biblioteczkę. Oto mój stos książek!



Ok, tak się prezentują książki na zdjęciach. A oto tytuły:

1. "Słowa światłości" - Brandon Sanderson. Mojego męża
2. "Bramy domu umarłych" - Steven Erikson. Mojego męża
3. "Kuźnia ciemności" - Steven Erikson. Kupiłam mężowi
4. "Wyspa na Prerii" - Wojciech Cejrowski. Dostałam od brata na gwiazdkę
5. "Strażnik" (cykl "zapomniana księga") - Steven Erikson. Zdobyte na fincie
6. "Ani śladu Elizabeth" - Emma Healey. Wygrana w konkursie na LC (dostała ją teściowa na gwiazdkę razem z herbatą, kubkiem i kolczykami)
7. "Noc ciemnych kłamstw" - Dominik Dan. Wygrana w konkursie na LC
8. "Zły wilk" - Nele Neuhaus. Wygrana w konkursie na LC
9. "Już czas" - Jodi Picoult. Wygrana w konkursie na LC (dałam mamie na gwiazdkę)
10. "Miasto z Lodu" - Małgorzata Warda. Wygrana w konkursie na LC (dałam mamie na gwiazdkę)
11. "Cząstka Ciebie" - Ella Harper. Wygrana w konkursie na LC (również dałam mamie na gwiazdkę)
12. "Baśnie braci Grimm. Bez cenzury" - Philip Pullman. Dostałam na gwiazdkę od męża. Już przeczytane
13. "Przysięga królowej. Historia Izabeli Kastylijskiej" - Christopher W. Gortner. Również dostałam na gwiazdkę od męża. Właśnie skończyłam czytać.

Mój mąż doładował mi na Mikołajki 30 zł na fintę i oto moje zdobycze:
14. "Pożeracz snów" - Bettina Belitz
15. "Tancerze burzy" - Jay Kristoff
16. "Córki księżyca. W zimnym ogniu." - Lynne Ewing
17. "Córki księżyca. Nocny cień. Tajemny zwój" - Lynne Ewing
18. "Magic Molly. Kotek czarownicy" - Holly Webb
19. "Tajemnica wodospadu. Postać w kapturze" - Jorunn Johansen

Tak się prezentuje stosik. Sporo tego. To tyle na dziś.

Pozdrawiam
Wasza Księżniczka Elilaya :)

1 komentarz:

  1. Niesamowity stosik, widzę że zapowiada się dużo ciekawych lektur :)
    Zapraszam na mojego bloga : https://layshasky.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń