piątek, 9 stycznia 2015

Top 10 książkowych par...

Witam :)
Przychodzę do was dzisiaj z postem, który zawiera w sobie taką listę dziesięciu ulubionych par z książek, które przeczytałam w minionym roku. Są to pary, których losy śledziłam z zapartym tchem, które podbiły moje serce, w których się zakochałam gdzie ich miłość i przygody powodowały u mnie wszelakie emocje.


Miejsce 10 - Meena i Lucien z "Nienasyconych"
Miejsce 9 - Cornelia i Cornelis Suythof z "Córki Rembrandta"
Miejsce 8 - Kelley i Sonny z "Oddechu nocy"
Miejsce 7 - Helen i James z "Światła pochylenie"
Miejsce 6 - Violet i Jay z "Ukryte"
Miejsce 5 - Charley i Reyes z "Pierwszy grób po prawej"
Miejsce 4 - Morgana i Kevin z "Mgieł Avalonu" moje dwie ulubione postacie. I Lancelot.
Miejsce 3 - Britt i Alex z "Idealnej chemii"
Miejsce 2 - Gwen i Gideon z Trylogii Czasu
Miejsce 1 - Celia i Mark z "Cyrku nocy"

To są tylko pary które spotkałam w książkach w 2014 roku.

Planuję zrobić drugie takie zestawienie par w Walentynki, ale to będą pary nie z danego roku, ale pary Wszechczasów :)

Pozdrawiam
Wasza Księżniczka Elilaya :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz