wtorek, 31 marca 2015

I Kwartał - podsumowanie...

Witam :)
Właśnie skończył się I kwartał mojej czytelniczej przygody i oto podsumowanie tego co udało mi się "zwiedzić" w krainie wyobraźni.

Przeczytałam łącznie 13 książek. W marcu czytałam chyba najwięcej bo aż 6 pozycji, a oto tytuły:

1. "Przysięga królowej. Historia Izabelli Kastylijskiej" - Gortnera
2. "Piękna ZŁAlicja" - Rebecca James
3. "Strzała Kusziela" - Jacqueline Carey
4. "Wybranka Kusziela" - Jacqueline Carey
5. "Wcielenie Kusziela" - Jacqueline Carey
6. "Mechanizm serca" - Mathias Malzieu
7. "Córka dymu i kości" - Laini Taylor
8. "Harry Potter i Zakon Feniksa" - Joanne Kathleen Rowling
9. "Księżycowe Widmo" - Karen Robards
10. "Harry Potter i Książę Półkrwi" - Joanne Kathleen Rowling
11. "Harry Potter i Insygnia śmierci" - Joanne Kathleen Rowling
12. "Córki Księżyca - Bogini Nocy. W zimnym ogniu" - Lynne Ewing
13. "Córki Księżyca - Nocny cień. Tajemny zwój" - Lynne Ewing


Także I kwartał minął mi w cudownym towarzystwie bohaterów i w mrożących krew w żyłach przygodach. Rozpoczęłam 2015 rok książką Gortnera, a pierwszy kwartał dobiegł końca w towarzystwie córek księżyca. Najgorszą książką okazała się "Córka dymu i kości" a najlepsza? hmmm... Harry Potter, ale pozostałe okazały się strzałem w 10.. nooo może poza Córkami księżyca, które nie do końca powaliły mnie na kolana.
Z tych książek to tylko Harry Potter był z biblioteki, a reszta to moje prywatne skarby.
Noo to tyle, następne podsumowanie już za 3 miesiące.

Pozdrawiam
Wasza Księżniczka Elilaya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz