czwartek, 19 marca 2015

Nowe zdobycze książkowe...

Witam :)
Zaprezentuję Wam mały stosik książek, które nagromadziłam od stycznia tego roku.


1. "Dworek Longbourn" - Jo Baker - Wygrana w konkursie na LC
2. "Mechanizm serca" - Mathias Malzieu - Z Finty, tak zależało mi na tej książce, że po prostu kupiłam punkty i zamówiłam. Nowiutka, a widząc ceny na Allegro i to że nigdzie indziej nie była wtedy dostępna to bez wahania zamówiłam i nie żałuję, książka już przeczytana.
3. "Krwawy szlak" - Moira Young - z Finty za jedyne 70 pkt, które zarobiłam na cieniach do powiek :)
4. "Księga magii miłosnej" - Adrian Devine - z finty i też za niewielką ilość punktów
5. "Labirynt śmierci" - Ariana Franklin - również z Finty, za jedyne 80 pkt, które przelała mi w prezencie znajoma
6. "Mistrz zagadek z Hed" - Patricia A. McKillip - również z finty za 30 pkt
7. "Książę pecha" - Susan Dexter - również z finty i również za punkty, które przelała mi w prezencie znajoma :) (bardzo Ci dziękuję kochana!)
8. "Wschodzący księżyc" - Keri Arthur - również z finty

Punkty od 4 do 7 nabyłam w tym miesiącu (czyli w marcu 2015), reszta wcześniej. Nie robiłam do każdego nabytku osobnego wątku, więc czekałam aż uzbiera się jakiś większy stosik książek żeby móc zaprezentować razem w jednym poście.

Pozdrawiam
Wasza księżniczka Elilaya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz