wtorek, 2 lutego 2016

Jajko niespodzianka + co aktualnie czytam...

Cześć :)
Z racji tego, że chwilowo ogrania mnie lenistwo na pisanie czegoś konkretnego, no i poświęcam więcej czasu na czytanie niż na bloga, a coś na blogu być musi, to postanowiłam, że umieszczę taki oto post, zabawny, prosty ku Waszej radości, że o Was nie zapomniałam :)

Jajko niespodzianka
Wspominałam w poście poświęconym Vimce, że losuję tytuły książek, które potem czytam. Owszem, zrobiłam tak, ponieważ mam straszny głód czytelniczy, chcę czytać i czytać i mam ogromną ochotę na każdą książkę, jestem w takim stanie, że mogłabym przeczytać dosłownie wszystko, jestem tak spragniona słowa pisanego. W związku z tym, postanowiłam, że ułatwię sobie wybór książek. Zamiast stać godzinami przy swoich półkach by wybrać kolejną lekturę, spisałam na karteczkach tytuł wszystkich książek jakie posiadam w domu, złożyłam je i wsadziłam do mojego Jajka Niespodzianki - swoją drogą ta nazwa pasuje też do mojego losowania.



A w środku wygląda tak:
 

przy okazji, w niespodziance miałam kucyka Twilight Sparkle - tak uwielbiam kucyki! Są dobre, kolorowe, wesołe i przyjazne, można się wiele od nich nauczyć. :)
Jajko dostałam od swojego faceta na Gwiazdkę.

Jajkiem wstrząsam i albo ja albo mój książę losujemy, a ja jestem szczęśliwa z wyborów, bo na każdą mam ochotę, a to mi bardzo ułatwia. I czytam tylko swoje. Jeśli kupuję nowe książki, czy dostanę czy wygram to momentalnie te nowe tytuły również dokładam do jajeczka.

A oto co wylosowałam jako kolejne do czytania:


- "Córka Medium" - Alyxandra Harvey
- "Ludzie wiatru" - Viviane Moore
- "Pamiętniki Heleny Trojańskiej" - Amanda Elyot

A co aktualnie czytam?


- Pożeracz snów - którą też wylosowałam,
- Gwiezdne wojny
- Wybranki jej wysokości.
I poczytuję sobie "Bloger i Social Media" - Tomek Tomczyk czyli Kominek.

Po przeczytaniu tych trzech książeczek, następne będą te trzy, które wymieniłam wyżej. Dopiero po ich przeczytaniu wylosuję kolejne.

A co do tej pory przeczytałam?
"Dzieci Aleksandrii" - Francoise Chandernagor
"Pocałunek Anioła Ciemności" i "Bogini Ciemności" - Sarwat chadda
"Mroczna Połowa" - Stephen King
"Opowieści o Vimce" - Alexandra Pavelkova
"Alicja w Krainie rzeczywistości" - Melanie Benjamin - wkrótce napiszę opinię
"W świecie wiatru i wierzb. Wyznania Chińskiej kurtyzany" - Miao Sing - o niej też chyba napiszę opinię.

Więc tak wyglądają teraz moje czytelnicze dni. Rok zaczął się rewelacyjnie i jak do tej pory jestem zadowolona z książek. Oby tak dalej. :)

Pozdrawiam
Elilaya :)

5 komentarzy:

  1. No takiego pomysłu to jeszcze nie miałam!!! Miłych lektur Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trzeba sobie jakoś radzić kiedy ma się ochotę na jakąkolwiek książkę ze swojego zbioru a tu taki wybór i co wybrać? Taki sposób bardzo ułatwia. Będę tak robić dopóki mi się nie znudzi i nie zacznę wychciewać konkretnego czegoś wedle nastroju. :)

      Usuń
  2. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Jeśli masz ochotę wziąć udział, pytania i zasady znajdziesz tu: https://castleona-cloud.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award-po-raz-czwarty.html?showComment=1454605338834#c7676011967563932811

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń