wtorek, 29 listopada 2016

Kolejne zdobycze książkowe.

Cześć!
Dziś kolejny post z tych, gdzie chwalę się fajnymi (dla mnie ) zdobyczami książkowymi.W tym miesiącu wzbogaciłam (znowu) swoją biblioteczkę o kilka tytułów, w większości są to nowości. Wszystko nowiutkie i tym razem brak używanych książek. Co tym razem udało mi się złowić?
Aż 8 skarbów. Z czego tylko 3 kupiłam i to w biedronce na kiermaszu, a reszta to wygrane w różnych konkursach, tak.. w tym miesiącu nam (bo to nie tylko moja zasługa, ale też mojego ukochanego) się wyjątkowo poszczęściło.


A oto tytuły, jedziemy od tych, które zakupiłam czyli od dołu:

1. "Lata chude, lata tłuste" - Gok Wan - Za 9.99 zł w biedronce.
2. "Harry Potter i przeklęte dziecko" - z biedronki, kupiona w dniu premiery. Na LC już się chwaliłam. Książka przeczytana w 3 godziny.
3. "Za progiem grobu" - Andrzej Ziemiański - też z biedronki za 9.99 zł.

Wygrane w konkursach:

4. "Ballada o przestępcach" - Marcin Hybel - wygrana na kanale Anity z Book Reviews. Dziękuję raz jeszcze.
5. "Dziewczyna z Summit Lake" - Charlie Donlea - wygrałam na LC
6. "Rewers" - zbiór opowiadań kryminalnych polskich autorów m.in. Joanna Jodełka, Remigiusz Mróz, Robert Małecki. - Mój kochany ją wygrał.
7. "Dziewczyna do wszystkiego" - Charlotte Roche - wygrana na LC
8. "Księga potworów" - Michał Rusinek - również mój kochany ją wygrał, do tego były załączone kartki z gratulacjami od wydawnictwa, które widać na zdjęciu. Bardzo miły gest. Książka już przeczytana, niebawem pojawi się jej opinia na moim blogu i swoją drogą polecam ją na prezent dla dzieci pod choinkę.

Tak prezentuje się mój stosik. Jestem bardzo zadowolona i dumna z posiadania takich (chyba dobrych) lektur. Z resztą darowanemu arbuzowi nie zagląda się w pestki. Uwielbiam pić herbatę i jeść ciastka. Gorzka herbata dobrze smakuje ze słodkimi deserami.

To wszystko na dziś.
Jutro też walnę posta z podsumowaniem jesieni, ale to jak nie zapomnę.

A tymczasem czasem.

Pozdrawiam
Ania :)



8 komentarzy:

  1. Jakie szczęście! :D Gratuluję! Interesuje mnie "Rewers" najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy się za to zabiorę, jak dobrze pójdzie to w grudniu, ale raczej pewnie dopiero w przyszłym roku, :)

      Usuń
  2. Pięknie! Czytałam tylko Harry'ego z tego stosiku :)

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie wiem która z was w danej chwili komentuje :)

      Usuń
  3. Ciekawe, co Gok Wan ma ciekawego do powiedzenia:) Przyjemnego Harry'ego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego ciekawa. A Harry'ego już czytałam i wystawiłam opinię na blogu. :)

      Usuń
  4. Fajne tytuły. Takie tajemnicze. Gratuluję wygranych w konkursach. Ta książka o potworach mnie zaciekawiła, bo szukam książki na prezent dla chrześniaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest bardzo fajnie napisana, każdy stworek jest przedstawiony krótkim wierszykiem, a na końcu książki jest też słowniczek gdzie jest dokładniej, ale krótko wytłumaczony każdy stworek. Są ilustracje. Książeczka jest napisana w sposób zrozumiały dla dziecka jednocześnie nawiązująca do naszych czasów. Pouczająca książka dla dziecka i dla dorosłych.

      Usuń