poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Moja Biblioteczka..

Zdecydowałam się pokazać swoją kolekcję książek... to tak bardziej w formie pamiątki, ponieważ szykują się zmiany w moim życiu i biblioteczka też ulegnie zmianie.. ale o zmianach życiowych napiszę dopiero jak już nadejdą, a teraz na razie zaprezentuję swoją aktualną biblioteczkę. Jest skromna, ale jest moja :)




Dopiszę tutaj tytuły książek, których ciężko dostrzec na zdjęciach:

1. "Quo Vaids" - Henryk Sienkiewicz
2. "Jak interpretować sny" - Katarzyna Ostrowska
3. "Piknik na skraju drogi" - Arkadij Strugacki, Borys Strugacki
4. "Pachnidło" - Patrick Süskind
5. "Mały książę" - Antoine de Saint-Exupéry
6. "Mały książę odnaleziony" - Jean-Pierre Davidts
7. "Między ustami a brzegiem pucharu" - Maria Rodziewiczówna
8. "Miłość na Capri" - Jean Stoddart
9. "Dzieje Tristana i Izoldy"
10. "Dama Kameliowa" - Aleksander Dumas (syn)
11. "Flet z Mandragory" - Waldemar Łysiak
12. "Love story. Czyli o miłości" - Erich Segal
13. "Brzydkie kaczątko", "Nowe szaty cesarza", "Mała syrenka", "Ołowiany żołnierzyk", "Dzikie łabędzie", "Calineczka" - Andersena
14. "Roszpunka" - Braci Grimm
15. "Piękna i bestia" - Charles Perrault
16. "Piotruś Pan" - James Matthew Barrie
17. "Dziewczyna o szklanych stopach" - Ali Shaw
18. "Alicja w Krainie rzeczywistości" - Melanie Benjamin
19. "Katedra Marii Panny w Paryżu" - Victor Hugo
20. "Z chemią przez fotografię jednobarwną" - Jan Rajmund Paśko
21. "Wszystko jest hybrydą" - Linkin Park
22. "Koty i Kociaki" - Jinny Johnson
23. "Jak interpretować sny" - Katarzyna Ostrowska
24. "Vademecum Tarota" - Barbara Antonowicz-Wlazińska
25. "Cuda Świata" - Biblioteka Wiedzy
26. "Księga Herbaty" - Okakura Kakuzo
27. "Bushido" - Inazo Nitobe

Reszta książek znajduje się u mojego faceta w domu. Nie robiłam już zdjęć, ale za to podam listę:

Książki Stephena Kinga: "Desperacja", "Zielona Mila", "Bastion", "Dallas'63", "Łowca snów", "Marzenia i Koszmary", "Po Kopułą", "Ręka Mistrza", "Stephen King na wielkim ekranie", "Bezsenność", "Wszystko jest względne. 14 mrocznych opowieści"

Inne:
1. saga "Wiedźmin" - Sapkowski
2. "Ukryte złoto" - Janusz Piekałkiewicz
3. "Chemia śmierci" - Simon Beckett
4. "Droga do szaleństwa" - Howard Phillips Lovecraft
5. "Gringo wśród dzikich plemion" - Wojciech Cejrowski
6. "Szkoła przetrwania: kultowy poradnik survivalowy" - Edward Michael „Bear” Grylls
7. "Ty" - Zoran Drvenkar
8. trylogia "Władca Pierścieni" i "niedokończone opowieści" - Tolkiena
9. "Arabska perła" - Maha Gargash
10. "Arabska pieśń" - Leila Aboulela

plus cała masa mang, kawaii, kaczorów Donaldów, czasopism o grach, zjawiskach paranormalnych, popularnonaukowe, muzyczne, seksie itd.



6 komentarzy:

  1. Imponujące zbiory. Przy okazji widać skąd nazwa bloga ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) skromnie, ale moje :) z resztą często z biblioteki korzystam, a kupię to co na prawdę chcę. Ano spodobała mi się książka i tytuł, więc stąd wzięłam nazwę :) tak dzikus ze mnie, więc uznałam, że idealnie pasuje :)

      Usuń
    2. I w dodatku jaka oryginalna :)

      Usuń
  2. Może moje meble nie są ładne, ale są stare, mają ponad 20 lat i są solidne, już się takich nie robi, solidne drewno. Żal się ich pozbywać, a na biblioteczkę się nadaje. To jedyne miejsce gdzie trzymam książki, więc jakoś muszą być poupychane. Ważne, że jest czysto i książki się nie niszczą. Z resztą i tak większość książek jest używana, rzadko, bardzo rzadko kupuję nowe, chyba że dostanę w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Zazdroszczę ja zaczynam kompletować swoją biblioteczkę, ale nie dosyć, że brakuje pieniędzy to jeszcze i miejsca

    w-krainie-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń