niedziela, 20 kwietnia 2014

Wenecja Vivaldiego - krótka opinia...



Tytuł: Wenecja Vivaldiego
Autor: Laurel Corona
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Rok Wydania: 2011
Status: Moje


Przepiękna i smutna książka opowiadająca o losach dwóch sióstr i mistrza Vivaldiego. To książka o muzyce, miłości, marzeniach i uczuciach. Przez cały czas czytania dosłownie słyszałam muzykę i śpiew wydobywające się z kart książki, każde kolejne zdanie poruszało moje serce do głębi, wzruszałam się z każdym słowem. Byłam zachwycona tą magiczną historią. Na końcu się popłakałam.. nie spodziewałam się takiego zakończenia ;(
Spędziłam bardzo przyjemne chwile, chyba nawet jedne z najlepszych w moim życiu, oddając się w ręce fantazji, wsłuchując się w czytane słowa. Magia zawładnęła moją duszą i odpłynęłam do bajkowej Wenecji.
Polecam tę zmysłową i piękną książkę każdemu, kto docenia sztukę, bo ta książka jest dziełem sztuki.

Tej książki się nie czyta, tę książkę się słucha.

Moja ocena całości: 10/10

1 komentarz:

  1. Mimo że nie przepadam za biografiami, za taką książkę bym się zabrała :) Po prostu lubię kompozytorów i ich szaleństwa :) A w dodatku Vivaldi zawsze kojarzy mi się z naprawdę piękną i ponadczasową muzyką !

    OdpowiedzUsuń