niedziela, 16 sierpnia 2015

Lubimy Czytać Tag...

Cześć :)
Dzisiaj mam dla was kolejny Tag związany z portalem Lubimy Czytać (uwielbiam ten portal, z boku jest odnośnik do mojego konta na LC, kto ciekawy to zapraszam do odwiedzenia mojej wirtualnej biblioteczki). O co chodzi w tagu? O to samo co w każdym innym, czyli odpowiadam na pytania odpowiednie do tematu rodzaju tagu, tutaj wyjątkowo nie dopasowuję książek ani bohaterów do pytań.
Ok, zaczynam:

1.Jaka książka została ostatnio odznaczona jako przeczytana?
"W szponach mrozu" czyli 2 tom Akademii Wampirów Richelle Mead

2. Co obecnie czytasz?
Trzeci tom Akademii Wampirów czyli "Pocałunek cienia" oraz "Nasienie Zła" Joanny Harris.

3. Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
"Relikt" tom 1 cyklu: "Pendergast ", Douglas Preston, Lincoln Child

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
jeszcze nie wiem, nie lubię planować. Biorę zawsze taką książkę na jaką najdzie mnie w danym momencie ochota, ale myślę nad powieścią historyczną bądź jakąś obyczajówką tak dla odmiany.

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak, używam. Uważam, że to fajne oceniać takim sposobem. Czuję się jak jurorka :) z tym, że nie biorę pod uwagę nazw jakie są przypisane do danej gwiazdki. Po prostu mam skalę 0-10 i zaznaczam na ile punktów książka mi się podobała.

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
Do tej pory nie brałam udziału i raczej nie wezmę chociaż myślę nad wzięciem udziału w maratonie Bookathon'ie, tak dla ciekawości i zabawy i sprawdzenia czy mi się coś takiego podoba. Jednak uważam, że to bez sensu. Czytanie to nie wyścigi ani przymus tylko przyjemność. Nie lubię się do niczego zmuszać szczególnie jeśli chodzi o te ilościowe wyzwania typu "52 książki w ciągu roku", takie chwalenie się i popisywanie jest nie dla mnie. Przepraszam, ale tak to odbieram.

7. Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Tak, ale nie mam do niej osobnej półki, tylko po prostu wszystko to co mam w "Chcę przeczytać" chcę automatycznie mieć.

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Nie planuję takich rzeczy.

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
Tak, mam. Można wejść na mój profil i przeczytać.

10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
- Stephen King
- Wojciech Cejrowski
- Joanne Harris
- Margit Sandemo
- Marion Zimmer Bradley
- Hans Christian Andersen
- Pearl S. Buck
- Jacqueline Carey
- Walt Disney
- Christopher W. Gortner
- Philippa Gregory
- Joanne Kathleen Rowling
- Michelle Moran
- Licia Troisi
- Andrzej Sapkowski
- Naoko Takeuchi

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Tak, w kilku.


Zachęcam innych do zrobienia tego tagu.

Pozdrwiam :)
Elilaya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz